Zpět
03.05.2018, Cech českých vinařů

Roudnický košt 9. 6. 2018

Vážení vinaři a malovinaři

 chtěli bychom Vás opět po roce pozvat na 6. ročník vinařské akce

  ROUDNICKÝ KOŠT 2018,

 
který se koná v SOBOTU  9.6. 2018  na lobkowiczkém zámku v Roudnici nad Labem.

 Chtěli bychom touto akcí podpořit a zviditelnit vinaře a malovinaře výhradně z českých vinařských podoblastí - litoměřické a mělnické, nebo i mimo tyto oblasti,  pokud se ale nacházející v Čechách.

Akce by měla sloužit všem návštěvníkům a milovníkům vína k objevení českých vín a vinařů, tak aby široká veřejnost pochopila, že i v Čechách jsou produkována velice kvalitní vína.   Roudnický košt jim tak dá možnost ochutnat vína, která nemají možnost potkat každý den a objevit tak vinaře, o kterých vůbec nevěděli. Návštěvnící akce obdrží katalog zúčastněných vinařů se všemi kontakty, aby i během následujících dní mohli s vinařem komunikovat a vína  popřípadě u něho nakupovat.  

Chtěli bychom, aby tato akce sloužila i jako setkání jednotlivých českých vinařů s výměnou zkušeností při výrobě vína v regionu Čechy. Od 9 h do 11 h budete mít čas  na konzultace, vzájemné poznání a ochutnání předváděných vín  bez přítomnosti veřejnosti.

 Chceme, aby pro všechny zúčastněné vinaře byla akce co nejdostupnější. Proto je pronájem jednoho stolu 500 Kč. Rozměr stolu je cca 80 x 80 cm. Pečlivě zvažte, kolik stolů budete potřebovat, protože je musíme zapůjčit, dovézt, vynosit do 1. patra a proto v den koštu nelze počet navýšit  !!!   Vzorky vín se prodávají formou žetonů v hodnotě 5 Kč za kus. Počet žetonů za vzorek si určují samotní vinaři. Při odjezdu z akce dochází k okamžitému vyplacení hotovosti za počet žetonů, kdy každý vinař dostane 4 Kč a 1 Kč pořadatel na minimální pokrytí nákladů na tuto vinařskou akci.  Při prodeji celých lahví návštěvníkům pořadatel neúčtuje žádný poplatek.

 El.energie a led je pro zúčastněné zdarma.

 V příloze Vám posíláme  přihlášku.  V případě, že se rozhodnete zúčastnit, vyplňte prosím formulář se základními  požadavky, abychom vše připravili k plné spokojenosti každého vinaře. Přihlášku můžete poslat emailem, nebo vytisknout a poslat poštou. Limit přihlášení je nejpozději měsíc před akcí, abychom stihli vše řádně zpracovat a nechali vytisknout katalog. Pokud o této akci uvažujete a budete se chtít zúčastnit, prosím pošlete přihlášku co nejdříve, abychom mohli Vaše vinařství zveřejnit na webových a facebookových stránkách Roudnického koštu a Roudnické vinotéky.  Přihlášené vinaře budeme letos umísťovat do komnat podle pořadí došlých přihlášek. Čím dříve pošlete přihlášku, tím budete umístěni v předních komnatách. Další novinkou pro vinaře máme tu, že schránku na hlasovací lístky návštěvníků o vinaře koštu  bude mít každý vinař na svém stole, aby měl přehled, kolik pro něho hlasovalo návštěvníků.

Přesné instrukce kdy a kam přijet apod. budou přihlášeným vinařům zaslány 14 dní před akcí.

Ke zvýšení zájmu veřejnosti mají sloužit doprovodné akce konané v tento den.  Na nádvoří zámku proběhne trh s regionálními výrobci potravin, keramiky, řemesel a minipivovarů Ústeckého kraje.  Na podiu se představí regionální kapely a soubory různých žánrů.  Budou zde umístěny i atrakce pro děti. Před zámkem bude opět sraz historických traktorů.

Celá akce je podporována Vinařským fondem, Ústeckým krajem, městem Roudnice n.L., agenturou České středohoří-Podřipsko a MAS Podřipsko.

Přihláška ke stažení zde